جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۹۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
سمینار خودکاوی معنوی با حضور استاد حمیدرضا مظاهری سیف در فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.
برگزاری سمینار خودکاوی معنوی در فرهنگسرای ملل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سمینار خودکاوی معنوی از سری آموزشهای مهارتهای سبک زندگی، پنج‌شنبه یازدهم اسفند با سخنرانی استاد مظاهری سیف برگزار خواهد شد.
به گفتۀ استاد حمیدرضا مظاهری سیف، بسیاری از ما چون به سطح روحانی وجود خود توجه نداریم و روی تجربه‌های معنوی کار نکرده‌ایم، نمی‌توانیم حقیقت تجربۀ معنوی را آنطور که رخ می‌دهد، درک کنیم و فقط نشانه‌های آن را درک می‌کنیم که به صورت تغییرات بینشی و هیجانی روی می‌دهند؛ تغییراتی که ممکن است به سادگی از آنها بگذریم و بگوییم: چه آرامشی را تجربه کردم! چقدر سبک شدم! چقدر گریه کردم! یا بگوییم: خدا خیلی مرا دوست دارد؛ خدا خیلی بزرگ است؛ این کار خدا بود و ... .
این تغییرات بینشی و هیجانی از کجا آمده‌اند؟ چه تجربه‌ای در درون ما باعث ایجاد این تغییرات می‌شود؟ برای پاسخ به این سؤالات، نیازمند فراگیری مهارتهای خودکاوی معنوی هستیم؛ مهارتهایی که در سمینار خودکاوی معنوی به آنها پرداخته خواهد شد. انتظار می‌رود با کمی توجه به حقایق معنوی و تمرین برای درک تجربه‌های معنوی بتوان به فراسوی نشانه‌ها رفت و با حقیقت ملاقات کرد.
سمینار خودکاوی معنوی که با مشارکت پژوهشکده مطالعات معنوی برگزار می‌شود، پس از سخنرانی استاد مظاهری سیف در تبیین موضوع، به پرسشهای شرکت‌کنندگان پاسخ داده خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این سمینار می‌توانند روز پنج‌شنبه، یازدهم اسفند از ساعت 10 تا 12 در سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه حضور به هم رسانند.
برای اطلاع از سایر برنامه‌های فرهنگسرای ملل به نشانی melal.farhangsara در شبکه‎های اجتماعی مختلف مراجعه بفرمایید.

نظر شما