شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۰۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
فرهنگسرای فردوس با مشارکت خانه کودک بهار، ویژه برنامه «دست‌های مهربان» را در دو بخش مراسم و بازارچه خیریه به نفع زلزله‌زدگان شهرستان خوی برگزار می‌کند.

ویژه برنامه «دست‌های مهربان» در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس در آستانه سال جدید و نوروز باستانی، ویژه برنامه «دست‌های مهربان» را با مشارکت خانه کودک بهار و با حضور کودکان و خانواده‌های آنان در دو بخش مراسم و بازارچه خیریه در روز شنبه 13 اسفندماه ساعت 11 برگزار می‌کند.

بخش مراسم که ویژه کودکان و با هدف معرفی آداب و آیین‌های استقبال از بهار و نوروز برگزار می‌شود، شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله: اجرای شاد همراه با موسیقی و بازی‌های سنتی کودکانه توسط گروه هنری قناد، بخش نمادین پریدن از آتش و انجام آیین های سنتی چهارشنبه سوری، اجرای موسیقی سنتی ساز و دهل، اجرای نمایش گلدونه و کدو تنبل توسط گروه هنری تاک و ... است.

و در بخش بازارچه، فروش و ارائه انواع غذا و شیرینی‌های سنتی که توسط گروهی از والدین تهیه شده است، عرضه و درآمد حاصل از فروش در این بازارچه خیریه، به نفع زلزله‌زدگان شهرستان خوی  هزینه خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه «دست‌های مهربان»، می‌توانند به به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما