پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
آیین پاسداشت و تجلیل از مادر شهیدان "علیرضا و غلامرضا باقری" در ویژه برنامه " مادران چشم به راه"، امروز شنبه 13 اسفند ساعت 14 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
آیین  تجلیل از مادر شهید ان باقری در فرهنگسرای انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه برنامه "مادران چشم به راه" با هدف تکریم مادران شهدای جاویدالاثر همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با محوریت حضور نوجوانان برگزار و  از مادر شهید جاویدالاثر "علیرضا باقری"  و برادر شهیدش " غلامرضا باقری" با حضور خانواده شهیدان باقری، شهردار منطقه 11، رییس امور ایثارگران منطقه 11،  جمعی از مادران شهدای منطقه 11 و دیگر مدیران شهری و نوجوانان برگزار می شود تجلیل می شود.

بخش هایی از این مراسم شامل اجرای گروه سرود نوجوانان، مولودی خوانی، خوانش وصیت نامه شهید، سخنرانی شهردار منطقه 11، روایتگری، تجلیل از مادران شهید و ... است.

با توجه به همزمانی این مراسم با هفته درختکاری، یک اصله نهال به پاس تجلیل از این مادر بزرگوار و تمامی مادرانی که هنوز چشم انتظار فرزندانشان هستند در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی غرس می شود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به سالن سینما فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55408657 تماس بگیرند.

نظر شما