جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۰۹۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
از سوی فرهنگسرای اشراق نشست روانشناسی با عنوان" دورهمی خودمنی" روزهای یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 اسفندماه با حضور نوجوانان برگزار می شود.
نشست روانشناسی
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،  این نشست با هدف گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده  در تاریخ یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 اسفندماه،  با حضور نوجوانان در مدارس مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار می شود
 دکتر لوح موسوی کارشناس برنامه در این نشست  به بررسی مباحثی همچون عزت نفس، خوداتکایی و خودباوری، بررسی راه های رسیدن به خوشبختی ،  بلوغ ، تاثیر روابط ناسالم خانواده بر رفتار نوجوانان و .....  می پردازد.
دکتر لوح موسوی  مشاور و نویسنده   کتاب‌های  از نیاش تا آرامش، اسم رمز علی بابا، کپسول اعتماد به نفس، تربیت یا بی تربیت فرزند  و ..... است.
 نشست دورهمی خودمونی روز یکشنبه 14  اسفند ماه در مدرسه 15 خرداد حکیمیه  و روز دوشنبه 15 اسفندماه در دبیرستان دکتر شریعتی برگزار می شود.
علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های فرهنگی و هنری  می توانند به نشانی فرهنگسرای اشراق تهران، فلکه دوم تهرانپارس ، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن 77354735تماس بگیرید
نظر شما