جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
مجتمع فرهنگی هنری نور در ویژه برنامه «اسوه‌های رشادت» به دیدار خانواده بسیجی شهید محمود نیکویی از شهدای والامقام منطقه 5 می‌رود.
تکریم خانواده بسیجی شهید محمود نیکویی در «اسوه‌های رشادت»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مجتمع فرهنگی هنری نور در ویژه برنامه «اسوه‌های رشادت» که با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم مادران و همسران معزز شهدا برگزار می‌شود، روز دوشنبه 15 اسفندماه ساعت 10 به دیدار خانواده معظم بسیجی شهید محمود نیکویی از شهدای والامقام منطقه پنج می‌رود.
 
شهید محمود نیکویی سال 133 در یک خانواده مذهبی در گرمسار به دنیا آمد و پس از اتمام کلاس دوم راهنمایی به عنوان نیروی داوطلب و بسیجی به جبهه اعزام شد و به عنوان آرپیچی‌زن در جبهه‌ها فعالیت کرد؛ وی 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

در این برنامه که با مشارکت ناحیه 7 شهرداری منطقه پنج و اداره امور ایثارگران شهرداری برگزار می‌شود، جمعی از مدیران شهری و فرهنگی منطقه به همراه تنی چند از از کارکنان مجتمع فرهنگی هنری نور و دبیران و اعضاء فعال کانونی، در منزل شهید حضور یافته و ضمن گفتگو با خانواده معزز و شنیدن خاطرات و بخشی از وصیتنامه شهید غلامعباس محمدی، با اهدای لوح و هدیه معنوی، از مقام شامخ این خانواده  والامقام تجلیل به عمل می‌آورند.
 

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های این مرکز می‌توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه و یا برای کسی اطلاعات بیشتر با  شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما