جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
نمایش شاد و موزیکال «میمون‌ها» به نویسندگی محمدحسین داداش‌نیا و کارگردانی مریم اسکندری در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس، به روی صحنه می‌رود.

نمایش کودک «میمون‌ها» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش شاد و موزیکال «میمون‌ها» به نویسندگی محمدحسین داداش‌نیا و کارگردانی مریم اسکندری، با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، از 15 فروردین‌ماه همه روزه ساعت 18:30 و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

در این نمایش، نی نی مو قصد دارد به مومو و می‌ مو ثابت کند که دیگر نی نی نیست و می‌تواند همراه آن‌ها برای چیدن موز برود. در آخر نی نی مو موفق می‌شود که به می مو و مومو کمک کند تا از دست بوبوکه سارق رها شوند و او را به سزای اعمالش برسانند.

از آثار پیشین این گروه می‌توان به نمایش‌های: چوپان و چوب جادویی، زی زی و زوزو، بپر شماره ۲، شپل شپولی‌ها، ستاره آبی و ببلی گول نخوری اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081039 تماس بگیرند.

نظر شما