پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
همزمان ماه پربرکت رمضان ، برنامه های فرهنگی هنری از نیمه دوم ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
برنامه های فرهنگی  و فرهنگسرای اشراق در ماه مبارک رمضان
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، ویژه برنامه  «،سحاب رحمت» با مشارکت  کانون  قرآن جلسات جزء خوانی قرآن کریم همراه با بیان احکام ،تفسیر،وسبک زندگی دینی با حضور حجت اسلام  شیرازی و با سخنرانی دکتر مقیمی و دکتر آذر کیوان ویژه بانوان از شنبه 19 تا 30 فروردین ساعت  ۹ صبح  در سالن باران فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
همچنین پخت غذا برای نیازمندان مناطق اطراف از برنامه‌های جهادی  فرهنگسرای اشراق است که روزهای دوشنبه و پنج شنبه ماه مبارک رمضان و همچنین شب‌های احیا برگزار می‌شود. این برنامه توسط کانون جهادی «پویش مردمی همسایه» به اجرا در می‌آید.
گفتنی است، دورهمی « سحر خیزان کوچک»  با  مشارکت مجموعه  هیوکمپ و حیاط سرسبز اشراق با اجرای برنامه  های متنوع  در روز جمعه ۱۸ فروردین‌ماه ساعت17 ویژه مادران و فرزندان  برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت شرکت  و روزو با شماره09033970068 تماس بگیرید
هیوکمپ در شب‌های ماه رمضان از ساعت ۵ تا ۱۰ شب با پک‌های افطاری ویژه در خدمت شهروندان است. صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد، دوره‌های کتابخوانی، بازی‌های رومیزی، ایونت‌های آموزشی و روان‌شناسی و علوم شناختی از جمله بخش‌های متنوعی است که در فرهنگسرای اشراق، ضلع شمالی سینما، موسسه حیاط، کافه هیوکمپ برگزار می‌شود
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند  به نشانی تهران، فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو فرهنگسرا، فرهنگسرای اشراق، مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77326777 تماس بگیرند.

نظر شما