جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۲۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
فرهنگسرای رازی از ۱۷ تا ۲۰ فروردین ماه به صورت ویژه میزبان نوجوانان شهر تهران است.
«ایران آینده»  ویژه برنامه های ماه رمضان در فرهنگسرای رازی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این برنامه ها با محوریت نوجوان و در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی، تفریحی ،مذهبی همراه با غرفه های خوراکی ، غرفه های صنایع دستی،  بازیهای رایانه ای ، لیگهای ورزشی و.... برگزار می شود .
حسین شکیب راد ، رییس فرهنگسرای رازی گفت: فرهنگسرای رازی همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) با شعار:« ایران آینده » از ساعت ۱۸  تا ۲۳ آماده پذیرش نوجوانان میباشد تا بتوانند از فضای خوب نشاط اجتماعی، شادی و فضای معنوی مناسب ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را داشته باشند.
نوجوانان میتوانند پس از ورود به فرهنگسرا و ثبت نام، از کلیه امکانات تفریحی ورزشی به صورت رایگان استفاده نمایند.از جمله برنامه های جنبی این جشنها میتوان به استیج میدانی ، نور افشانی، مسابقات خانوادگی و... اشاره کرد.
ضمنا درصدد آن هستیم با تهیه افطاری ساده و سبک در خدمت روزه داران محترم باشیم.همچنین وی افزود این ویژه برنامه ها به منظور معرفی پتانسیلهای ویژه فرهنگسرای رازی و امکانات خاص آن برای نوجوانان است که انشاالله  با بهره گیری از ظرفیت کانونها و نوجوانان منطقه ، شاهد تغییرات ویژه ای در جنوب پایتخت ویژه نوجوانان شهر  تهران خواهیم بود.
نظر شما