دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
مسابقات فوتسال جام رمضان شب گذشته با برگزاری ۴ مسابقه در فرهنگسرای رسانه آغاز شد و تیم‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.
شروع طوفانی مسابقات فوتسال جام رمضان با برگزاری ۴ مسابقه/ پرنیان مهیار برنده مسابقه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، دومین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان، شب گذشته با حضور تیم‌هایی از بین اهالی فرهنگ و هنر، پیشکسوتان ورزش فوتبال و فوتسال ‌و اهالی رسانه در فرهنگسرای رسانه آغاز شد.
 این دوره از مسابقات با حمایت مالی شرکت پرنیان مهیار (مهرام) و با اعطای جایزه یک‌میلیارد ریالی به تیم و بازیکن برتر برگزار می‌شود و طی آن ۲۹ تیم در قالب ۶ گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. شب گذشته و در مراسم افتتاحیه این مراسم ضمن معرفی تیم‌ها، برنامه مسابقات نیز اعلام شد‌.
 در این مراسم افتتاحیه، وفا تقی پوریان مدیرعامل پرنیان مهیار، مهدی شکیبایی رییس فرهنگسرای رسانه، همایون ایزدپناه مدیر باشگاه مهرام، نادر خمیجانی معاونت مالی و اقتصادی پرنیان مهیار، سیامک شابهرامی عضو مالی گروه مهرام، اسحاق ترابی معاونت فروش و مصطفوی مدیر مالی پرنیان مهیار حضور داشتند.
مسابقه افتتاحیه بین دو تیم مجریان رسانه و پرنیان برگزار شد که تیم پرنیان با درخشش زهیر کامیاب بازیکن فوتسال اسبق تیم ملی، با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. در بازی دوم که میان دو تیم ۳۶۰ و آریا تراز برگزار شد، تیم فوتسال ۳۶۰ در بازی دیدنی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد.بازی سوم در شب اول مسابقات فوتسال جام رمضان در فرهنگسرای رسانه اختصاص به رویارویی دو تیم فوتسال فاتحین و شهید حسن رضایی داشت.
این مسابقه مهیج که با درخشش بازیکنان هر دو تیم همراه بود با نتیجه ۱ بر ۱ مساوی شد. در بازی پایانی شب اول نیز دو تیم اتحاد و پسران خوب به مصاف هم رفتند. این مسابقه با برتری تیم اتحاد با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.براساس این گزارش، به احترام لیالی قدر و سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام، مسابقات در شب‌های احیا برگزار نخواهد شد. 
انتهای پیام/
نظر شما