دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
بسته فرهنگی و مذهبی شب های قدر برای کودکان
به مناسبت شب‌های قدر و درگرامیداشت این ایام خاص، بسته برنامه آشنایی کودکان با اعمال شب قدر در خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌شود.

از نذر کودکانه تا قلک کریمانه در خانه فرهنگ امام علی(ع)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کودکان و نوگلان خانه فرهنگ امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان در قالب 6 برنامه فرهنگی و مذهبی با اعمال شب قدر آشنا می شوند .

در کارگاه قصه‌های رمضان، داستان‌های مذهبی ماه رمضان و سیره امامان برای کودکان بازگو و هم‌چنین احکام روزه و نماز در قالب نمایش برای آن‌ها تشریح می‌شود.

مسابقه نقاشی دیواری با عنوان "من خدایم را می پرستم"، برپایی سفره معنوی ویژه کودکان با عنوان "نذر کودکانه"، برگزاری مراسم نماز فرشته ها و کمک به ایتام با عنوان "قلک کریمان" از دیگر بخش‌های این بسته برنامه فرهنگی و مذهبی است.

این برنامه‌ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه21 و22 فروردین 1402 از ساعت 11 تا 13 در خانه فرهنگ امام علی (ع) واقع در میدان جانبازان ،بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد ،خیابان شهید نامداری برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما