جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۳۱۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
فیلم سینمایی «گزارش فرانسوی» در پانصد و هفتاد و دومین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «گزارش فرنسوی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «گزارش فرانسوی» ساخته‌ وس اندرسن در ژانر کمدی درام، روز یکشنبه 27 فروردین‌ماه ساعت 19 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم «گزارش فرانسوی» تازه‌ترین اثروس اندرسوناست؛ این فیلمسه خط داستانی جداگانه را دنبال می‌کند و بازیگران سرشناس زیادی از جمله: بیل مری، فرانسیس مک دورمند، لئا سیدو، تیموتی شالامی، استیو پارک، آدرین برودی، جفری رایت، فلیکس موآتی، بنیسیو دل تورو، تیلدا سوینتون، اوون ویلسون، لینا خضری، الیزابت ماس، ماتیو آمالریک، کریستف والتس، گیوم گالین در آن نقش‌‌آفرینی کرده‌‌اند.

این فیلم کمدی عاشقانه که خود اندرسون از آن به عنوان «نامه‌ای عاشقانه‌ به روزنامه‌نگاران» نام برده، بین ماه‌های نوامبر ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ (آبان تا اسفند ۱۳۹۷) فیلم‌برداری و نهایتا پس از چند وقفه، روز ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) رسما روی پرده‌ی سینماهای آمریکا و سایر کشورهای جهان رفت. واکنش اکثر منتقدان بهفیلم The French Dispatchمثبت بود و بسیاری از موسیقی متن، طراحی صحنه و بازیگری‌های این فیلم تمجید کردند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و دومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.


نظر شما