دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
نمایش شاد و موزیکال کودک " بل و شاهزاده مغرور " از 29 فروردین 1402 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2، نمایش شاد و موزیکال کودک " بل و شاهزاده مغرور به کارگردانی علیرضا دهقانی از روز سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 روزهای سه شنبه تا جمعه ساعت 18:30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا به روی صحنه می رود. در خلاصه نمایشنامه بل و شاهزاده مغرور آمده در قصری زیبا شاهزاده ای مغرور و بدخلق زندگی می کند، شبی طوفانی جادوگری به قصر پناه می برد اما شاهزاده او را به قصر راه نمی دهد. جادوگر شاهزاده و خدمتکارانش را جادو می کند، شاهزاده به موجودی عجیب و خدمتکارانش به شمعدان، ساعت، قوری و فنجان تبدیل می شوند. جادوگر گلی جادویی به شاهزاده می دهد. اگر تا زمان افتادن آخرین گلبرگ کسی شاهزاده مغرور را از ته دل دوست داشته باشد جادو باطل می شود. بل دختری زیبا و مهربان به قصر شاهزاده می آید و او را متوجه غرور و اخلاق بدش می کند. آرام آرام شاهزاده تغییر می کند تا جاییکه اجازه می دهد بل به خانه اش برگردد. آخرین گلبرگ میافتد اما قبل از آن بل که به شاهزاده علاقمند شده به قصر می رود تا با ماجراهایی بامزه و دیدنی طلسم را باطل کند. این نمایش به نویسندگی ماندانا عبقری و با بازی هادی شبانی، دیار باغی، لیلا احمدی، محمدرضا لطفی، علی پرویز، ماندانا عبقری به روی صحنه می رود

علاقمندان می توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس ابتدای ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09333472700 تماس بگیرند.


نظر شما