پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۱۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
دوره‌های متنوع آموزشی برای کلیه رده‌های سنی تحت آموزش مربیان و اساتید مجرب در آکادمی آموزش فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
برگزاری دوره‌های متنوع در آکادمی آموزش ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دوره‌های آموزشی فرهنگسرای ارسباران در رشته‌های متنوع برای کلیه رده‌های سنی از کودک تا بزرگسال، با توجه ویژه به ارتقاء کیفیت در راستای جلب رضایت مخاطبان، با حضور اساتید و مربیان مجرب در ماه‌های اردیبهشت و خرداد برگزار می‌شود.

از جمله دوره‌های آموزشی این آکادمی می‌توان به رشته‌های: علوم قرآنی و معارف اسلامی (تفسیر، روخوانی و روانخوانی)، زبان انگلیسی، هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، پتینه، عکاسی و ادیت عکس، نقاشیخط)، هنرهای صنایع دستی و سنتی (خاتم، معرق، خوشنویسی نستعلیق و تحریر، نقاشی روی چوب و نگارگری)، موسیقی (تار و سه تار، هنگ درام، سنتور، دف و تنبک، آواز، گیتار، پیانو، ویلن، ساز دهنی، ساکسیفون، تنبور، سلفژ، گروه کر)، فیلم و سینما (مبانی نویسندگی، فیلمنامه‌نویسی، تحلیل فیلم، تصویربرداری، تدوین)، ادبی (شناخت مولانا، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی، کلیله و دمنه، هزار و یکشب، فن بیان و گویندگی، داستان نویسی)، کودک و نوجوان (نقاشی و خلاقیت، طراحی، سفال، موسیقی، رباتیک، فن بیان و گویندگی، بازیگری کودک و نوجوان، شطرنج، نمایش خلاق، چرتکه) و مشاوره فردی و گروهی در حوزه‌های مختلف از جمله: ازدواج، خانواده، شغلی، تحصیلی و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌‎توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 20-22872818 داخلی 225 و 127 تماس بگیرند.

نظر شما