جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل، کارگاه آموزشی تحت عنوان" شهر ایمن" را برای کودکان برگزار می‌کند.
کارگاه آموزشی خانه فرهنگ امام علی(ع) به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل، کارگاه آموزشی تحت عنوان" شهر ایمن" را برای کودکان  برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی کودکان با دانستنی‌ها و نکات ایمنی در زمینه فرهنگ و مقررات تردد در شهر برگزار می‌شود.
کودکان در این کارگاه آموزشی کودکان با مواردی در خصوص استفاده صحیح از وسایل نقلیه عمومی و خصوصی آشنا می‌شوند و ضمن پخش کلیپ آموزشی درباره فرهنگ رانندگی، از آنان خواسته می‌شود به‌عنوان همیار پلیس به والدین خودتخلفات رانندگی را تذکر دهند.
همچنین کودکان با شماره تلفن‌های پلیس 10 ، آتش نشانی 125و اورژانس115 آشنا و در انتها نیز بروشور تهیه شده در خصوص سواد ترافیکی به آنان داده خواهد شد.
 این کارگاه آموزشی روز شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 10در خانه فرهنگ امام علی(ع) واقع در میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد، خیابان شهید نامداری برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66785040 تماس بگیرند.
نظر شما