پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۶۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
رئیس انجمن سینمای جوانان ایران:
رئیس انجمن سینمای جوانان ایران گفت: با توجه به این که فیلم‌های کوتاه در صنعت سینمای ایران مظلوم هستند، سینماگران جوان باید ظرفیت جشنواره‌های سینما جوان را برای دیده شدن این‌گونه فیلم‌ها حفظ کنند.
فیلم‌های کوتاه در سینمای ایران مظلوم استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر از ایرنا، محمد آذرپندار شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینما جوان خلیج فارس در بوشهر اظهار کرد: در پایان این جشنواره باید به خاطر داشت که این رویدادهای هنری چه دستاوردی برای سینمای کشور به دنبال داشته است.

وی افزود: جشنواره‌های منطقه‌ای سینما جوان ۲۲ سال است که به صورت منظم برگزار می‌شود و با همه فراز و نشیب‌هایی که داشته اما تعطیل نشده است.

رئیس انجمن سینما جوانان ایران ادامه داد: همه هنرمندانی که امشب به عنوان برگزیده انتخاب شدند یا نشدند باید این جشنواره را آسیب‌شناسی کنند تا شاهد ارتقا و رشد این هنرها در آینده باشیم.

آذرپندار ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این دوره از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس، اضافه کرد: امید است برپایی این جشنواره‌ها کماکان تداوم داشته باشد و شاهد حضور با انگیزه جوانان در این رویدادها باشیم.

در این آیین از سید حسین صافی، فریما بوشهری و رضا یاری‌منفرد از دانش‌آموختگان انجمن سینما جوانان ایران تجلیل و قدردانی شد.
نظر شما