شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
در هفدمین نشست کانون صدای تازه فرهنگسرای اندیشه
هفدهمین جلسه از نشست های کانون صدای تازه همراه با کتابخوانی و روایت داستان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کلاژخوانی ‌و روایت داستان برگزار می شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، هفدهمین نشست کانون «صدای تازه» فرهنگسرای اندیشه همراه با کلاژخوانی و روایت داستان برگزار می‌شود.

در این جلسه فیروزه لطفی به کلاژخوانی «گناه زن مردم» پرداخته و محمدحسین رمضانی نیز به روایت داستان «ستوان مکری» می‌پردازد.
مهمان ویژه این جلسه از نشست کانون صدای تازه مهیار ستاری بازیگر نمایش‌های رادیویی و گوینده است. او از سال 1379 همکاری‌اش را با رادیو به عنوان بازیگر نمایش رادیویی و گوینده آغاز کرد و تا کنون با راديو ايران، راديو نمايش، رادیو صداي آشنا همکاری داشته است. ستاری در سال 1382 كار اجراي تلويزيوني در شبکه‌های تلويزيوني يك سيما و سلامت را آغاز کرد و در سال 1388 کار دوبله را شروع کرد و هم‌اکنون عضو انجمن گويندگان و سرپرستان فيلم است.

ستاری در حوزه گویندگی کتاب صوتی نیز فعالیت جدی دارد و گوینده بیش از 60 عنوان کتاب صوتی بوده است. کتاب‌های گویای «جنایت و مکافات»، «جنگ و صلح جلد 1و 2»، «مرگ ایوان ایلیچ»، «راز فال ورق»، «ضیافت به‌صرف گلوله» و... با صدای مهیار ستاری توسط موسسه نوین کتاب گویا شنیداری شده است‌.

براساس این گزارش، این ویژه برنامه روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
نظر شما