جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
مراسم رونمایی کتاب «حکایت‌های مستند قضایی» با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، حقوق‌دانان و وکلای دادگستری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند.
کتاب «حکایت‌های مستند قضایی» رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مراسم رونمایی و معرفی کتاب «حکایت‌های مستند قضایی» اثر ارزشمند دکتر محمدحسین عابدینی استاد دانشگاه، محقق و فعال حقوقی، روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ از سوی کانون بانوان امیدآفرین و با مشارکت مؤسسه حقوقی عدالت گویان پروان و انتشارات حریم دانش در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

کتاب «حکایت‌های مستند قضایی» با هدف آشنایی خانواده‌ها با مسائل حقوقی و موضوعات مبتلا به جامعه، پیشگیری از دعاوی گوناگون و افزایش دانش حقوقی و نقش آن در بهبود روابط خانواده و اجتماع، تحکیم روابط خانواده با محوریت نشاط، شادابی و امیدآفرینی به رشته تحریر درآمده است.

شرکت در این مراسم که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، حقوق‌دانان و وکلای دادگستری برگزار می‌شود، برای همه علاقه‌مندان آزاد و رایگان است‌؛ نظر به محدودیت فضای جلسه، علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه، با شماره ۰۹۱۲۶۰۹۵۵۲۵ تماس و نام نویسی کنند.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.

نظر شما