جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۱۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
فرهنگسرای ارسباران سلسله کارگاه‌های مولاناشناسی را با حضور حمیدرضا تجریشی برگزار می‌کند.
مولاناشناسی در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سلسه کارگاه‌های مولوی شناسی با هدف انتقال دیدگاه‌های مولانا به عصر امروزی و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ و ادب فارسی، روزهای پنج شنبه هر هفته ساعت 10 با حضور حمیدرضا تجریشی محقق، پژوهشگر و مولوی‌ شناس در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

مولوی تمام اجزای آفرینش را نمودی از جلوه های بی همتای خداوند می یابد که خداوند در آن به اندازه و درخور استعداد خلایق تظاهر به وجود نموده است. از این رو در نظرگاه مولوی هستی آیینه ای است که خداوند دائما در آن جلوه گری می کند.

هستی در نگاه مولوی از حیاتی آکنده از طراوت و حرارت برخوردار است و تمامی اجزای آن بر مبنای عشق بر طریق کمالی خود طی طریق می کنند به همین دلیل مولانا شناسی مبحثی است که سال‌هاست ذهن بسیاری از متفکران را به خود مشغول کرده است و فرهنگسرای ارسباران در تلاش است تا زمینه ای برای شناخت هر چه بیشتر مولانا را برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم کند. 


علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این برنامه، به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 20-22872818 داخلی 127 و 225 تماس بگیرند.

نظر شما