جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۱۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
با قهرمانی دو جوان از باشگاه دارت ناوک فرهنگسرای بهمن
سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور انتخابی تیم ملی که به مدت دو روز به میزبانی استان سمنان در شهرستان گرمسار برگزار شد، با معرفی دارترهای برتر به پایان رسید.
سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور به پایان رسیدبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در رقابت های بخش جوانان دختر «ثمین صالح زاده» از باشگاه ناوک فرهنگسرای بهمن تهران به عنوان قهرمانی دست یافت، «زینب زارع» از کرمان دوم شد و «سپیده چوبینه» از فارس و «ملیکا لگزیان» از تهران بصورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در مسابقات بخش جوانان پسر «امیر علی علیزاده» از استان گیلان و از تیم دارت آرش مال منطقه آزاد انزلی سرود قهرمانی خواند، «امیر علی یزدان پرست» از خراسان شمالی دوم شد و «علی ملکی» از باشگاه ناوک فرهنگسرای بهمن تهران نیز به همراه "محمد عرفان مهرکیش" از یزد بر سکوی سوم مشترک تکیه زدند.

بر اساس این گزارش به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی، این رقابت ها روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری در دو بخش بانوان و آقایان  و گروه های سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 230 ورزشکار از سراسر کشور در سالن ورزشی جانبازان گرمسار برگزار شد.

سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور به پایان رسید

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 09122874989(دهقانپور) تماس بگیرند.

سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور به پایان رسید
نظر شما