يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
فرهنگسرای ارسباران و رادیو تهران، ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه شب» را با خوانش و نقد و بررسی کتاب «پینوکیو» برگزار می‌کنند.
دورهمی کتابخوانی در «کتابخانه نیمه شب» رادیو تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ جلسه خوانش و نقد و بررسی کتاب «پینوکیو» نوشته کارلو کولودی و ترجمه علی امیر ریاحی با مشارکت رادیو تهران در سالن هنر و تجربه ارسباران برگزار می‌شود.

کارلو کلودی داستان پرماجرا و سرگذشت یک عروسک چوبی را در کتاب پینوکیو، بیان می‌کند. پیرمردی نجار، به نام ژپتو، قصد دارد این عروسک چوبی ماجراجو را وارد زندگی انسان‌ها کند تا داستان زندگی خودش را اینگونه آغاز کند که، عوض مدرسه رفتن و حرف‌گوش کردن از دست پدرش ژپتو فرار می‌کند و سر و کارش به گربه و روباه مکار می‌افتد...

علاقه‎مندان جهت شرکت حضوری در این جلسه همراه با ضبط برنامه «کتابخانه‌ نیمه شب»، کتاب «پینوکیو» را خوانده و روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 15 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی ، بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 واحد فرهنگی تماس بگیرند.

همچنین ضبط رادیویی این جلسه، پنج‌شنبه ساعت 22:30 در قالب برنامه «کتابخانه نیمه شب» از رادیو تهران موج fm ردیف ۹۴ جهت بهره‌مندی دوستداران کتاب و کتابخوانی پخش می‌شود.

نظر شما