جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۳۱۹۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
نمايشگاه آثار نقاشي كودكان هنرجوي آموزشگاه باروك با عنوان "شكوفه ها" در نگارخانه گلستان برگزار مي شود.
نمايشگاه نقاشي كودكان هنرمند در نگارخانه گلستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر: نمایشگاه "شكوفه ها" آثار نقاشی  هنرجويان كودك خاطره كنشلو موسس آموزشگاه "باروك" است كه شامل 26 تابلو با تكنيك؛ گواش، اكروليك و اكلين كه زينت آراي ديواره هاي نگارخانه گلستان مي شود. 
خاطره كنشلو فارغ التحصيل كارشناسي ارشد رشته نقاشي است و پايان نامه تحقيقاتي خود را تحت عنوان "تاثير نقاشي در رشد ذهني و ايجاد خلاقيت در كودكان و نوجوانان" تدوين كرده است. وي سابقه تدريس هنر در هنرستان ها و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوان را دارد و از محضر استاداني چون: آيدين آغداشلو، خرمي نژاد، پناه زاده و چنگيزيان بهره برده است. 
سبك عملي ايشان در نقاشي؛ اكسپرسيونيسم انتزاعي است و از اكروليك و اكلين در خلق آثارش استفاده مي كند. طبيعت بي جان، نقش اساسي در تركيب بندي قاب هايش را دارد و گاهي اوقات فيگور با اين طبيعت بي جان تلفيق مي شود. نحوه نگرش اين هنرمند به مسايل را روحيه درونگراي او به تمام اجزاء هستي در كل، در مي گيرد. 
علاقه مندان براي حضور در آیین افتتاحیه نمايشگاه "شكوفه ها" می توانند روز جمعه ساعت 16 تا 19 و برای بازديد طي هفته آتي از ساعت 10 صبح تا 19 به نشاني، نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، فرهنگسراي گلستان، نگارخانه گلستان مراجعه كنند.
نظر شما