جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۱۹۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود؛
فیلم سینمایی «دوار» در پانصد و هفتاد و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «دوار» به کارگردانی میثم حسن‌زاده، روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور میثم حسن زاده نویسنده و کارگردان، میلاد خزاعی بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «دوار» آمده است: میلاد موزيسينی است كه تمام زندگی‌اش را بوسيله یادآوری‌های آلارم گوشی‌اش تنظیم کرده است. ميلاد نمي‌داند كه مهسا نامزدش كجاست؛ همزمان با كشف ماجرا خود و سرنوشتش را مدام با فردی مركوری خواننده گروه كوئين مقايسه می‌كند و ماجراهایی اتفاق می‌افتد....

میلاد خزاعی، مهسا اکبرپور، راحیل کافی، رضا سنایی و مصطفی امیری از جمله بازیگران فیلم «دوار» هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت https://cinematicket.org/movie/detail/5924مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما