جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۹۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کارگاه قصه گویی خلاق از کتاب "قصه های برای 6 ساله ها" روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، ساعت 16 در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه برگزار می شود.
کارگاه قصه گویی خلاق در مجتمع فرهنگی و هنری حکیمیهبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ هنر، کارگاه قصه گویی خلاق  که روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه ، ساعت 16 در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه با هدف گسترش احترام، و مهربانی در روابط فردی و خانواده، ایجاد انگیزه در بین کودکان که با کمک قصه محیط پیرامون خود را بشناسند برگزار می شود .
کارشناس برنامه در این کارگاه  از طریق قصه گویی   از کتاب قصه های برای 6 ساله ها  برای  کودکان تاکید بر فرهنگ نظم  و مسئولیت پذیری کودکان را به سمت نوشتن انتهای داستان و قصه گویی هدایت می کند
قصه های این مجموعه را جمعی از نویسندگان نوشته اند و مترجم، آن ها را گزینش و به فارسی برگردان کرده است. این کتاب 9 داستان برای کودکان دارد که هر یک از قصه ها، حال و هوایی متفاوت با قصه دیگر دارد و اتفاقاتی جذابی را برای بچه ها روایت می کند.
شوخی غولی، مسابقه خزیدن، شاهزاده مروارید، اژدها کجا زندگی میکند؟ و ... از جمله داستان های این کتاب هستند.
کتاب قصه های برای 6 ساله ها به نویسندگی جمعی از نویسندگان ، به ترجمه لاله جعفری در  قطع رقعی  توسط انتشارات قدیانی  به چاپ رسیده است.
علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند چهارشنبه  ماه، ساعت 16 به کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه واقع در در تهران، حکیمیه ، بلوار نور، پارک نور،  واقع شده است و جهت  اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری  کتابخانه حکیمیه می توانند با شماره تلفن 77305428  تماس بگریند.

نظر شما