جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۰۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
نمایشگاه گروهی آثار هنرجویان هنرستان حافظ با عنوان «رد پای رنگ»، از 27 اردیبهشت تا سوم خرداد 1402 در نگارخانۀ فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.
نمایش آثار هنرجویان هنرستان حافظ در نگارخانۀ فرهنگسرای ملل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نمایشگاه، 12 اثر برگزیده از آثار گروهی از هنرجویان هنرستان حافظ به نمایش گذاشته خواهد شد.
در این نمایشگاه آثاری از ۹ هنرمند به نمایش گذاشته خواهد شد که ترکیبی از واژه‌ها و مفاهیم گوناگون است. در خلق این نمایشگاه، از آثار هنرمندان بنام کپی‌برداری شده تا در این مسیر، نقاشان جوان گروه با نحوۀ قلم زدن و استفادۀ درست رنگ، از اساتید بیاموزند و بالنده شوند. این هنرمندان جوان حالا در نقطۀ خلق اثر شخصی خود ایستاده‌اند و از نظر تکنیکی و تجربۀ مسیر گذشتگان راهی را پیموده و با مطالعۀ تاریخ هنر و کنکاش در فلسفۀ هنر در تلاش‌اند تا آثاری فاخر را در زمینۀ نقاشی معاصر خلق کنند و با ذهنی روشن و قلمی توانا به بیان ایده و تفکر خویش در راستای اعتلای فرهنگی جامعه بپردازند.
آیین افتتاح نمایشگاه، با حضور علاقه‌مندان به هنر نقاشی، ساعت 15 تا 19 روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 در نگارخانۀ ملل برگزار خواهد شد.
علاقه‎مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 28 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه، ساعت 11 تا 19 به نشانی بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل، نگارخانه ملل مراجعه فرمایند.

نظر شما