جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۰۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر، دختران دانش‌آموز منطقه یک با جشن «خیلی دخترونه» در فرهنگسرای ملل و تشکیل باشگاه دختران، به پیشواز جشنهای دهۀ کرامت خواهند رفت.
پیشواز جشنهای دهۀ کرامت با جشن «خیلی دخترونه» توسط باشگاه دختران فرهنگسرای ملل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامۀ «خیلی دخترونه» با اجرای دختران دانش‌آموز جهادی منطقه و حضور دانش‌آموزان دختر مدارس منطقه یک، از ساعت 16 تا 18 روز پنج‌شنبه، بیست و هشتم اردیبهشت 1402 در فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.
این مراسم که با حمایت مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و جلب مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و مدارس منطقه یک، شهرداری منطقه یک، اداره کل بنیاد شهید شمیرانات و پایگاههای بسیج منطقه توسط گروه اجرایی جشن خیلی دخترونه برنامه‌ریزی شده است، با هدف تأکید بر جایگاه دختران در جامعۀ ایرانی و در میان مخاطبان سازمان از طریق برگزاری مراسم ویژه، معرفی حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) به عنوان الگویی برجسته برای دختران و در نهایت، تشکیل و راه‌اندازی باشگاه دختران در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
مسابقۀ حضوری، پخش نماهنگ، مولودی‌خوانی، توزیع هدایا و جمع‌خوانی دعای فرج امام زمان(ارواحنا له الفدا) قسمتهایی از این جشن خواهد بود که اجرای آنها به طور کامل بر عهدۀ دختران نوجوان است.
دختران نوجوان و علاقه‌مند منطقۀ یک می‌توانند برای حضور در این جشن و پیوستن به باشگاه دختران فرهنگسرای ملل، ساعت 16 روز پنج‌شنبه، 28 اردیبهشت به نشانی بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند.

نظر شما