پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
وزير آموزش و پرورش با بيان اين كه در هفته بزرگداشت مقام معلم نبايد قولي به معلمان دهيم كه نتوانيم آن را به انجام برسانيم از تعريف شدن 10بيماري صعب‌العلاج در بيمه طلايي فرهنگيان خبر داد.

به گزارش شهر، دكتر حاجي‌بابايي كه در حضور مديران ارشد حوزه ستادي و استان‌ها سخن مي‌گفت با اشاره به مطلب فوق افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم پيش روي ماست بنابراين بايد دقت كنيم كه در اين هفته قولي به معلمان ندهيم كه نتوانيم آن را به انجام برسانيم.

 

وي خبر داد: امروز به لطف خداوند مقرر است تفاهم‌نامه بيمه طلايي فرهنگيان به امضاء برسد و لذا اين تفاهم‌نامه قرارداد سنگيني ميان وزارت آموزش و پرورش و بيمه ايران خواهد بود كه مي‌توان گفت: بيمه طلايي فرهنگيان جزو بهترين بيمه‌هاست.

 

حاجي بابايي تصريح كرد: معتقدم هر خدمتي كه مي‌خواهيم در آموزش و پرورش به انجام برسانيم بايد مستقيماً به معلم برسد و استان‌ها نيز نبايد هيچ دخالتي در اين فرايند داشته باشند.

 

بنابراين گزارش وي تاكيد كرد: وزارت آموزش و پرورش هرگونه قرارداد بيمه‌اي را صرفاً از طريق مناقصه با ارگان‌ها يا سازمان‌ها انجام مي‌دهد.

 

شايان ذكر است بيمه طلايي فرهنگيان از اول ارديبهشت ماه و در ايام هفته بزرگداشت مقام معلم اجرايي خواهد شد.

 

گفتني است وزير آموزش و پرورش درخصوص اين بيمه همچنين خبر داد از نظر قانوني در بحث بيمه طلايي فرهنگيان مقرر شد معلماني كه پدر و مادرشان را تحت پوشش قرار مي‌دهند مبلغ بيمه تكميلي از طريق پرداخت جداگانه توسط سرپرست (كارمند) صورت گيرد.

 

 

نظر شما