پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
نمایشگاه نقاشی آبرنگ با عنوان «ماجراجویی ها با گل ها» به هنرمندی مارلن داویدیان در نگارخانه شفق برپا شد.

نمایشگاه نقاشی آبرنگ «ماجراجویی با گل‌ها» در نگارخانه شفق برپا شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این نمایشگاه 26 اثر با استفاده از تکنیک آبرنگ از گل های متنوع در ابعاد متفاوت به نمایش گذاشته شده است.

مارلن داویدیان درباره این نمایشگاه می گوید: طبیعت، هنر نقاشی خداوند است و من دختری محو نگاه این زیبایی، قلم در دست گرفته ام تا گل هایی رنگارنگ این قاب بی نظیر طبیعت را به تصویر بکشم. گل هایی که هر یک با عطر و رنگ منحصر به فرد خود، با کاغذ سفید و بی جان من، نقشی از امید و روح زندگی بخشیده اند اگر شما هم از عشق ورزان زیبایی و خلاقیت هستید دنیایی از رنگ، هنر در انتظار نگاه شماست.

داویدیان در سال 1388 تصمیم به یادگیری هنر نقاشی کرد و از سال 1390 با هدف فراگیری تکنیک های تخصصی در زمینه نقاشی زیر نظر نسترن علوی آموزش دید که این هنرآموزی به مدت 8 سال به طول انجامید سپس از سال 1401 زیر نظر سعیده الهیار تعلیم دید و این هنرآموزی تا امروز ادامه دارد.

علاقه مندان برای بازید آثار نمایشگاه آبرنگ «ماجراجویی با گل ها» می توانند تا 9 خردادماه (به غیر از روزهای تعطیل) از ساعت 9 تا 18 به نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده، نگارخانه شفق مراجعه کنند.

نظر شما