پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۱۲۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
مجتمع فرهنگی هنری اعتماد منطقه 10 با شگاه تخصصی کودکان ویژه سنین ۳ تا ۷ سال (دختران و پسران ) را ۲ تا ۳ جلسه در هفته و یک جلسه در ماه ویژه اولیاء کودک برگزار می کند.
آغاز به کار باشگاه تخصصی ورزش، بازی، سرگرمی کودکان در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجتمع فرهنگی هنری اعتماد در نظر دارد با شگاه تخصصی کودکان را با هدف شناسایی و پرورش  استعدادهای کودکان در زمینه های مختلف در قالب محتوای  بازی ( طراحی بازیهای کودکان ) ، ورزش ( انجام حرکات پایه و اصلی ورزشی از شاخه رشته دومیدانی و ژیمناستیک )،  هنری ( تحت قالب نقاشی ، شعر و داستان سرایی ( شعرها و داستان های کودکانه که جنب های حرکتی ، سرگرمی و شادی بخش دارد و تا حدودی به ادبیات نمایشی در قالب بازی می پردازد ) را زیر نظر رضا توسلی( بیش از 20 سال مربیگری، مربی ورزش کودکان سنین پایه دارای مدرک مربیگری از فدراسیون ورزش های همگانی)  برای سنین 3 تا 7 سال برگزار نماید.

برخی از فواید و عملکرد های  این با شگاه بدین شرح است:

1- از نظر عملکرد و کارایی روانشناختی:

-بهبود روابط و رفتار اجتماعی و عاطفی -شخصیت سازی ، توانمند سازی و هدفمند سازی کودکان-جلوگیری از انزوا و گوشه گیری و بهبود رفتارها در منزل و خانواده-شادی آفرینی و حس مفید بودن در کودکان-شناخت بهتر اولیا از کودک خود با توجه به برگزاری کارگاه های کودک و اولیا -شناسایی ضعف ها و ناهنجاری‌های رفتاری شخصیتی در کودکان ( از قبیل پیش فعالی ، پرخاشگری ، خجالتی بودن و ... )-درمان ضعف ها و ناهنجاری های رفتاری و شخصیتی برای کودکان ( از قبیل پیش فعالی ، پرخاشگری ، خجالتی بودن و ... )

2-کارایی و عملکردهای ذهنی حرکتی

-تقویت دقت و تمرکز- تقویت و شکوفایی هوش هیجانی ، هوش شنیداری و هوش دیداری در کودکان- بهبود و تقویت خلاقیت در کودکان-تقویت و شکوفایی استعداد های ذهنی در کودکان

3- عملکردها و کارایی های ورزشی و بدنی

 - جلوگیری از فقر حرکتی در کودکان - آشنایی با ورزش و علاقمند سازی به ورزش - کنترل وزن کودکان  -تقویت هماهنگی عصب و عضله - شناخت مشکلات حرکتی و اسکلتی در کودکان - استعداد یابی و شکوفایی ورزشی برای کودکان

اولیا گرامی میتوانند جهت ثبت نام به مجتمع فرهنگی هنری اعتماد واقع در  میدان بریانک.خیابان شهید دعوتی. بوستان اعتماد  مراجعه و یا با شماره 55788051و 55721985 تماس حاصل نمایید.
نظر شما