يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۱۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
طی حکمی از سوی داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمدامین غیور مداح به عنوان سرپرست اداره کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری برگزار شد
در این مراسم داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری می‌تواند کار تمیز فرهنگی مورد اشاره رهبری انقلاب را طراحی و اجرا کند. این سازمان در ماه‌های گذشته در موضوعات مناسبتی تجربه‌های موفقی داشته است که باید این نمونه‌های موفق را توسعه داد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم سازمان فرهنگی هنری از جمله فرهنگسراها و... گفت: در استفاده از ظرفیت‌های شهرداری باید از خلاقیت و نوآوری‌های نسل نوجوان و جوان امروز بر مبنای اصول و چهارچوب‌ها استفاده کرد.
گودرزی بیان کرد: انتظار از سازمان فرهنگی هنری بسیار بالاست و این مجموعه می‌تواند پرچمدار نگاه درست به تمدن و گفتمان انقلاب اسلامی و مردم باشد. پایه و اساس نگاه تمدنی و گفتمانی انقلاب اسلامی در مواجهه با تمدن غرب «دین» است و این نگاه باید در تمام مجموعه‌های سازمان جاری باشد.
رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران ضمن اعلام آمادگی نسبت به اصلاح فرآیندها تصریح کرد: ما باید افق‌های بالاتری را فتح کنیم. کار فرهنگی نیاز به زمان دارد و زمان هم به سرعت می‌گذرد پس لازم است در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران سرعت بیشتری داشته باشیم. البته این سرعت در عین رعایت دقت و جزئیات است. باید فرآیند و روندهای اداری زائد را اصلاح کنیم.
وی ادامه داد: سازمان بازرسی شهرداری تهران آماده اصلاح سیستم برای برداشتن موانع و رفتن به سمت یک مجموعه سازمان یافته و منسجم است.
گودرزی در پایان گفت: صیانت از بیت‌المال در کنار صیانت از حقوق شهروندی را دنبال می‌کنیم و هدف اصلی ما ارتقای سطح خدمتگذاری در کنار مبارزه با فساد است.
در بخش دیگری از مراسم، مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات احمد همتی در طول دوران مسئولیت خود عنوان کرد: کار فرهنگی در شهرداری به جسارت و شجاعت بالایی نیاز دارد. باید به شرایطی برسیم که در عین تقویت نظارت مومنانه، محافظه‌کاری معمول اداری را برداریم.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های احمد همتی، حکم محمدامین غیور مداح، سرپرست جدید اداره کل نظارت و بازرسی به وی اهدا شد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل نظارت و بازرسی سازمان فرهنگی هنری برگزار شد
نظر شما