جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۱۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
در حاشیه جشنواره گل و گلاب فرهنگسرای بهمن برگزار می شود
مسابقه آشپزی ویژه «مادران و دختران» به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، عصر پنجشنبه این هفته، همزمان با جشنواره گل وگلاب در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
مسابقه آشپزی «مادران و دختران»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مادران و دختران با حضور در این جشنواره و شرکت در این مسابقه آشپزی می توانند از ساعت 16 پنجشنبه چهارم خرداد ماه در سه بخش غذاهای «محلی و سنتی»، «فرنگی» و «فست فودی» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این مسابقه آشپزی غذاهای آماده و ارائه شده پس از نمایش عمومی، با حضور کارشناس مربوطه، داوری شده و در پایان به هر شرکت کننده مبلغ 100 هزار تومان و به نفر برتر از هر بخش مبلغ 500 هزار تومان به عنوان جایزه تعلق خواهدگرفت.

گفتنی است، فرهنگسرای بهمن با برگزاری جشن بادبادک ها، ویژه ی دختران از ساعت 16 جمعه پنجم خرداد ماه درکنار مراسم گلاب گیری و اجرای برنامه های شاد و متنوع صحنه ای شامل موسیقی اقوام ایرانی، نمایش عروسکی، سیاه بازی و مسابقه و سرگرمی در قالب «نوزدهمین جشنواره گل و گلاب تـهران»؛ میزبان شهروندان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا با شماره تلفن: 55058892-021تماس بگیرند.
نظر شما