پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۳۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کتابخانه هدی به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان برنامه های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان طراحی کرده است.
کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن به استقبال تابستان می رود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، کتابخانه هدی این فرهنگسرا به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین انتقال مفاهیم و آموزه های قرآنی در ایام تابستان ، برنامه های متنوع فرهنگی را برای مخاطب کودک و نوجوان در نظر گرفته است .
سلسله جلسات قصه گویی و قصه خوانی با موضوع قصه های قرآنی برای کودکان ،جلسات خوانش کتاب و کتابخوانی برای نوجوانان ، راه اندازی باشگاه کتابخوانی 100 تایی ها ، کارگاه های آموزش مطالعه موفق ، مسابقات خلاصه نویسی و کتابخوانی و ... از برنامه هایی است که همشهریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند.
کتابخانه هدی با 27 هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع عمومی و کتاب های تخصصی علوم قرآنی ، با سالن قرائت کتاب و نشریات همه روزه از ساعت کار 8 صبح تا 20 مشغول خدمت رسانی است . شایان ذکر است روزهای زوج ویژه برادران و روزهای فرد این کتابخانه میزبان خواهران بزرگوار است . هزینه عضویت یکساله آن در حدود 27 هزارتومان است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن : 55780004 تماس گرفته یا برای شرکت در این برنامه ها به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی ( کتابخانه هدی ) مراجعه نمایند.

نظر شما