پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کوروش زارعی اعلام کرد تلاش بر این است تا نمایش «در مجلس تشرف تهران» که قصه‌ای مستند درباره امام(ره) دارد، در سال جاری تولید و بر صحنه تالار وحدت اجرا شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره وضعیت تولید نمایش «در مجلس تشرف تهران» با موضوع امام خمینی (ره) است که طی ۲ سال اخیر چندین بار مطرح شده بود گفت: قرار بود سال ۱۴۰۱ نمایش «در مجلس تشرف تهران» این اثر را تولید و سپس در خرداد سال جاری آن را در یکی از سالن‌های تئاتر به ویژه تالار وحدت روی صحنه ببریم که متأسفانه این امر میسر نشد و کار به تولید و اجرا نرسید.

وی یادآور شد: سید حسن خمینی این نمایشنامه را بسیار پسندیده است زیرا بدون نگاه شعاری و تکراری از زاویه دید جدیدی به امام (ره) پرداخته شده است.

به گزارش مهر، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تأکید کرد: امسال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این نمایش را تولید و اجرا کنیم.

زارعی در ادامه اظهار کرد: نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» اثری لطیف و زیبا و شخصیت‌هایی دوست داشتنی دارد. این اثر بر اساس خاطرات و قصه‌ای مستند نوشته شده و کار مطالعاتی و پژوهشی آن نزدیک به ۸ ماه به طول انجامید.

وی در پایان تأکید کرد: تا به حال چنین کار نمایشی شاعرانه و هنرمندانه‌ای درباره حضرت امام خمینی (ره) نداشته‌ایم.

نمایش‌نامه «در مجلس تشرف» با همکاری فرهادی احمدی، شیدا دانش‌ور و سرپرستی ایوب آقاخانی نوشته و آماده اجرا شده است.
نظر شما