پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
فرهنگ‌سرای امید در قالب کلاس‌های تابستانی، کارگاه فن بیان، دوبله و گویندگی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای امید در قالب کلاس‌های تابستانی، کارگاه‌های تخصصی فن بیان، دوبله، گویندگی و اجرا را در رده‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال زیر نظر استادان عرصه صدا و دوبله برگزار می کند.

در این کارگاه ضمن بیان نکات و تکنیک‌هایی در حوزه گویندگی و سخنوری، به بیان جزئیاتی برای ارتقای دانش گویندگان و اهالی فن صدا می پردازند. شعرخوانی، تمرین گویندگی و مجری‌گری توسط مخاطبان حاضر در جلسه، از جمله دیگر آیتم‌های این ویژه برنامه هست که در سالن خیام فرهنگسرای امید برگزار می شود. مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 با برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف گویندگی، صدا، نریشن، دوبله، تئاتر و هنرهای تجسمی تلاش دارد فضایی برای آموزش درست و دقیق رشته‌های مختلف هنری را برای شهروندان عزیز فراهم کرده و از این راه، پاتوق هنری خوبی برای مخاطبان باشد. براساس این گزارش، این سلسله کارگاه‌ها در فرهنگسرای امید ادامه خواهد داشت که اخبار آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود

علاقه‌مندان برای ثبت نام در کارگاه‌های تخصصی فن بیان، دوبله، گویندگی و اجرا می توانند به نشانی فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33355204 تماس بگیرند.

نظر شما