شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» نوشته امیر حسین حسینی در قالب نشست تخصصی زرین قلم توسط فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،مراسم رونمایی از کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» در دویست و هفتاد و ششمین نشست تخصصی زرین قلم به همت کانون آیه فرهنگسرای رسانه برگزار شد. 

رونمایی کتاب مدیریت شهری در ایران اسلامی در فرهنگسرای رسانه
در این مراسم سیدامیرحسین حسینی نویسنده کتاب و دبیر کانون آیه فرهنگ سرای رسانه، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 و جمعی از پژوهشگران و فعالان حوزه مدیریت شهری حضور داشتند. مهدی آقابیگی مجری نام‌آشنای تلویزیون نیز اجرای این برنامه را برعهده داشت.
در این مراسم تورج فرهادی شهردار منطقه 19، سخنرانی کرد. او با اشاره به اهمیت شهر به عنوان مظروف برای پرورش انسان به اهمیت شهر اسلامی ایرانی با معماری و شهرسازی الهام گرفته از تمدن ایرانی با نقش معماری اسلامی اشاره کرد. 
حجت الاسلام و المسلمین بصیر سلحشورنیا از پژوهشگران حوزه مدیریت شهری ضمن تاکید بر نقش شهرداری‌ها بر سبک زندگی گفت: تاثیر شهرداری‌ها بر مدیریت شهر می‌تواند مشکلات بسیار زیادی از شهروندان را در زمینه مسکن حل و فصل کند. معتقدم معماری اسلامی نقش زیادی در تعالی انسان به ویژه در طراحی شهری دارد.
در بخش دیگری از این جلسه، کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» با حضور محمدرضا توکلی نقد و بررسی شد. او بر اهمیت نوشتن کتاب‌هایی در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: چنین کتا‌ب‌هایی انتشار تجربه جدید دانشی در حوزه‌های تخصصی است که اهمیت زیادی دارد. باید با استفاده از تجارب مدیران و علم و اندیشه جوانان در ارتقاء مقوله مهم مدیریت شهری اقدام کرد. 
سید امیرحسین حسینی نویسنده این کتاب گفت: کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی»  برگرفته از سخنان فرهادی است و از تجارب او برای تالیف کتاب بهره گرفتم. 
باید از مدیریت فرهنگسرای رسانه و معاونین آن تشکر کنم که اجازه برپایی چنین برنامه‌های تخصصی را در این مرکز دادند. 
در پایان این مراسم از کتاب «مدیریت شهری در ایران اسلامی» رونمایی شد.

رونمایی کتاب مدیریت شهری در ایران اسلامی در فرهنگسرای رسانه


رونمایی کتاب مدیریت شهری در ایران اسلامی در فرهنگسرای رسانه
نظر شما