يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
با حضور قاریان بین المللی و با تجلیل از برگزیدگان مسابقه آرمان برگزار می شود
دومین محفل انس با قرآن با عنوان«شفا» پنجشنبه 25 خرداد همزمان بامعرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی آرمان در بوستان بهاران برگزار می شود.
دومین محفل انس با قرآن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این نشست که به همت خانه قرآن ابومهدی المهندس برگزار می شود، مجید عنان پور و حسین فردی قاریان ممتاز بین المللی و برگزیدگان مسابقات بین المللی لبنان و اوقاف وکشورهای سوریه ، ترکیه، امارات متحده عربی ، به تلاوت آیات قرآن می پردازند. 
استاد مجید زکی لو، کارشناس-مجری این آیین خواهد بود. همچنین در این آیین برگزیدگان مسابقه قرآنی آرمان معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد. 
دومین محفل انس با قرآن شفا، پنجشنبه ساعت 19:30 از اذان مغرب با اقامه نماز جماعت در بوستان قرآن در بوستان بهاران برگزارمی شود. این آیین با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 و معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه 17 برگزار می شود. 
نشست نخست شفاء، اردیبهشت ماه گذشته برگزار شد.
علاقمندان به حضور در این محفل انس با قرآن می‌توانند به مي‌توانند به فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی به نشانی انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مراجعه کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره‌های 66323073  تماس بگیرند.

نظر شما