جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 از ثبت‌نام دریافت کارت بلیت مترو،و اقشار خاص از ۲۴ خرداد، در دفاترخدمات الکترونیک شهر تهران خبر داد.

با توجه به امکان دسترسی کارشناسان به سامانه، شهروندان می‌توانند از ۲۴ خرداد برای دریافت کارت‌بلیت منزلت و کارت‌بلیت اقشار خاص به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران مراجعه کنند.

بر اساس اعلام واحد منزلت فرهنگسرای امید ، ثبت نام کارت ‌بلیت الکترونیک تهران برای سالمندان (کارت‌بلیت منزلت)، در نظر گرفته شده است و بر اساس دستورالعمل ثبت‌نام، افراد متقاضی باید ساکن تهران باشند.

گفتنی است در حال حاضر ثبت‌نام کارت‌بلیت الکترونیک تهران در دفاتر انجام می‌شود و متقاضیان برای شارژ یا دریافت کارت‌بلیت باید به ایستگاه‌های متروی امام خمینی (ره)، تئاتر شهر و یا ایستگاه صادقیه مراجعه کنند. هر شخص تنها می‌تواند با ارائه مدارک، یک کارت‌بلیت الکترونیک دریافت کند.

متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی شامل عکس، کارت ملی و کارت شناسایی شامل کارت منزلت جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

افراد بالای ۶۵ سال نیز که متقاضی جهت دریافت کارت منزلت تهران هستند می‌توانند با ارائه مدارک به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین ، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

نظر شما