پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۵۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
بچه های رستا با رویکرد کنکاشی برای پاسخ به سوالات نوجوانان به موضوع تاکید بر ایمان و امید برای آینده ای روشن می پردازد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13، فرهنگسرای امید با برگزاری ویژه برنامه «بچه‌های رستا» فضای مناسب برای گفت‌وگوی نوجوانان را فراهم کرده است.

تقویت روحیه پرسشگری و گفت‌وگوی موثر در نوجوانان یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند به تقویت هویت اجتماعی نوجوانان منجر شود. البته ایجاد محیطی امن و مناسب برای بیان مسایل نوجوانان به صورت صریح در قالب گفتگو مستلزم توجه بیشتر نهاد‌های مرتبط با این امر می‌باشد.

سلسله نشست‌های گفتگو محور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر عملیاتی ویژه نوجوانان جهت مشارکت و گفت‌وگو به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و فرهنگسرای امید نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در اجرای این برنامه مشارکت دارد.

دومین جلسه از جلسات گفت‌وگویی نوجوانان با موضوع امید آفرینی (به فرداها نگاه کن)در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. همه نوجوانان می‌توانند با ثبت‌نام در این برنامه در مدت زمانی معین به گفت‌وگو درباره موضوع جلسه بپردازند. براساس این گزارش دومین جلسه از «بچه‌های رستا» روز یکشنبه 28 خرداد ماه ساعت 16 با حضور کارشناس برنامه حجت الاسلام و المسلمین فخرزاده و نوجوانان در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

نوجوانان که علاقه‌مند به شرکت در این جلسه هستند به میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33355204 تماس بگیرند.

نظر شما