جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
آیین تجلیل از مژگان عظیمی بازیگر تئاتر، گوینده دوبلاژ و رونمایی از مستند «از کودکی تا کودکی» دوشنبه 29 خرداد 1402 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.
رونمایی از مستند «از کودکی تا کودکی» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، آیین تجلیل از مژگان عظیمی بازیگر تئاتر، گوینده دوبلاژ و رونمایی از مستند «از کودکی تا کودکی» روز دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 18 تا 21 با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان عرصه دوبله و دوستداران فرهنگ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.


این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی در 52 دقیقه به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری مژگان عظیمی می‌پردازد.


توکلی درباره این مستند گفت: فیلم برداری «از کودکی تا کودکی» در تابستان سال 1401 انجام و آماده پخش شده است.


مژگان عظیمی 9 آذر 1340 در تهران متولد شد و از 5سالگی و در سال 1345پا به گویندگی رادیو گذاشت، زمانی که پس از آزمون صدا و پذیرفته شدن، در برنامۀ رادیویی «خردسالان» عذرا وکیلی، شروع به کار کرد. چهار سال بعد، یعنی در سال ۱۳۴۹ با دوبله نقش «جینا» در کارتون پینوکیو برای نخستین بار دوبله را نیز تجربه کرد. از کارهای پرآوازه‌ای که عظیمی در دوبله آن شرکت داشته می‌توان به ارباب حلقه‌ها، پزشک دهکده (برایان)، پرستاران، قصه‌های جزیره، فرانکنشتاین، حلالم کن و… اشاره کرد. او همچنین به نقش‌آفرینی در سریال‌های مدرسه مادربزرگ‌ها، دوران سرکشی و ماجراهای محلۀ ما پرداخته ‌است.


علاقمندان جهت حضور در این مراسم می توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب) خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه فرمایند.


نظر شما