جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
نمایشگاه نقاشی "شیمه" از یکم تیرماه لغایت هفتم تیرماه 1402 در نگارخانه ی شیخ هادی در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد.
افتتاح  نمایشگاه نقاشی شیمه در نگارخانه شیخ هادی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  نمایشگاه نقاشی شیمه اثر هنرمند نقاش شیما اثباتی با 20 اثر با تکنیک طراحی ، مداد رنگی ، رنگ و روغن ، آبرنگ و گواش  از 1 تیرماه 1402 ساعت 15 درنگارخانه شیخ هادی  افتتاح می گردد.

شیما اثباتی متولد 1366 در تهران و کارشناس ریاضی کاربردی است که از سال 1385  این هنر را آغاز نمود و از سال 1390 نزد استاد سید اصغر محمودی کلور صلاحیت تدریس طراحی و نقاشی در مدارس و آتلیه های هنری را کسب نمود وی تا کنون چندین دوره حرفه ای نقاشی و طراحی را درمراکز هنری و آموزشگاه های معتبر گذرانده و چند نمایشگاه گروهی را در فرهنگسراهای شهر تهران  برپا نموده است.  چاپ سه اثر نقاشی در کتاب سال گالری هنرهای مدرن  بارسلونا اسپانیا بخشی از فعالیتهای هنری این هنرمند و نقاشی شیمه اولین نمایشگاه انفرادی وی می باشد.
 
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 17 به نشانی خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به سه راه جمهوری، خیابان شهید حسین سخنور نگارخانه شیخ هادی مراجعه و یا با شماره ی 66498587 تماس حاصل نمایند.
نظر شما