جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۲۵۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
فرهنگسرای خاوران روز دوشنبه 29 خردادماه در ویژه برنامه "بچه های رستا" به سوالات نوجوانان با موضوع " ایمان و امید در دوران نوجوانی" پاسخ می دهد.
دومین نشست چالشی نوجوانان با موضوع به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، فرهنگسرای خاوران به منظور ایجاد ارتباط دو سویه با نسل جدید و لزوم پاسخگویی به سوالات و چالش های پیش روی نوجوانان، نشست تخصصی "بچه های رستا" با موضوع " ایمان و امید در دوران نوجوانی" را روز دوشنبه 29 خردادماه برگزار می کند.

در این نشست به سوالات چالشی نوجوانان از قبیل آيا تنها در كشور ما مشكلات وجود دارد، آيا با وجود مشكلات اميدي به آينده هست ، مسئول حل مشكلات كيست،مسئول ساختن آينده من كيست، جايگاه من به عنوان نسل نوجوان اين كشور در حل مشكلات كجاست و اوضاع حقيقي كشور من در شاخص هاي پيشرفت در دنيا كجاست؛ پاسخ داده خواهد شد؟

در این نشست تعاملی که با حضور کارشناس برنامه برگزار می شودنوجوانان با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع امید و ایمان می پردازند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، ساختمان مرکزی فرهنگسرای خاوران مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33003141 تماس بگیرند.


نظر شما