پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۵۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
فرهنگسرای دانش اولین نشست از مجموعه برنامه های بچه های رستا را در تاریخ 30خرداد ماه از ساعت 15 و با موضوع ایمان و امید برگزار می کند.
بچه های رستا با ایمان و امید به فرداها می اندیشندبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای دانش اولین نشست از مجموعه برنامه های بچه های رستا را در تاریخ 30خرداد ماه از ساعت 15 و با حضور نوجوانان دختر و پسر برگزار میکند.

سید مجید حسینی مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا پایگاهی دائمی برای نوجوانان منطقه در فرهنگسرا و خانه های فرهنگ ایجاد کنیم و برای این منظور برنامه های متنوعی برای فصل تابستان هم در نظر گرفته شده .راه اندازی کلوپ بازیهای رومیزی ، مسابقات ورزشی مانند فوتبال دستی و ایر هاکی ، مسابقات کتابخوانی ، داستان نویسی ، مسابقات هنری و هنرهای خانگی ، نشست های تخصصی و هدفمند با موضوعات مختلف و مورد نیاز نوجوانان ، کارگاههای آموزشی  و مدارس تابستانی و بسیاری از برنامه های دیگر از جمله این گزینه ها است. 
در همین راستا اولین نشست بچه های رستا با موضوع ایمان و امید با حضور نوجوانان در محل فرهنگسرا برگزار خواهد شد. در این برنامه که با حضور کارشناسان حوزه نوجوانان برگزار خواهد شد ، مباحثی همچون ایمان و امید به آینده ای روشن با طرح سوال از سوی نوجوانان و پاسخ کارشناسان مطرح و به صورت گفتگوی گروهی تلاش خواهد شد تا به ابهامات نوجوانان در مورد مسائل روز پاسخ داده شود.از برنامه های جنبی این نشست برگزاری کلوپ بازی های رومیزی و مسابقات فوتبال دستی و ایر هاکی خواهد بود.
در پایان حسینی با دعوت از نوجوانان به حضور در این نشست اعلام کرد کارگروه نوجوانان منطقه 21  تشکیل گردیده و علاقمندان می توانند با عضویت در این کارگروه پیشنهادات و ایده های خود را مطرح  و با کمک مراکز فرهنگی هنری به مرحله اجرا برسانند.
نشانی فرهنگسرای دانش برای حضور در برنامه : بزرگراه مخصوص کرج ، بلوار شیشه مینا، شهرک فرهنگیان، میدان دانش، خیابان فرهنگ نهم، شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 44534056 
نظر شما