پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۵۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
نشست صمیمی رییس مرکز مشارکت های فرهنگی هنری با کارشناسان شبکه همکاری ها به منظور تبیین ماموریت های این مرکز یکشنبه ۲۸خرداد ماه در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
نشست رییس مرکز مشارکت های فرهنگی هنری با کارشناسان شبکه همکاری های مناطقبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، میثم یاوری رییس مرکز مشارکت های فرهنگی هنری در این نشست بیان کرد: رویکرد جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در عرصه مدیریت شهری توسعه مشارکتهای مردمی و بسترسازی مداخله و حکمرانی مردم در عرصه فرهنگ و هنر است.
وی در خصوص واسپاری امکانات و ظرفیت های سازمان به کنشگران و نخبگان فرهنگی هنری سخن گفت و در ادامه توسعه کمی و کیفی فعالیت ها را فراتر از صدور مجوز برای کانون ها و مراکز مشارکتی عنوان کرد. 
یاوری رویکرد هم افزایی و شناسایی تمامی ظرفیت های مردمی را از مهمترین برنامه این مرکز شمرد و از راه انداری خانه های تخصصی در حوزه  کودک، خانواده  و رسانه، فضای مجازی، نوجوان و... با هدف ایجاد مکان هایی برای حضور شهروندان و متخصصان این حوزه خبر داد.
همچنین در این نشست دکتر عباس جهانبخش استاد دانشگاه و عضو هئیت علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان در خصوص مسائل زیست شهرهای نوین مولد و راهکارهای هم افزایی در حل مسایل شهر و شهروندی سخنرانی کرد.
نظر شما