پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
دوره های آموزش تست و استعدادیابی بازیگری همزمان با آغاز فصل تابستان ویژه رده سنی کودک و نوجوان در قالب مدرسه تابستان تهران در خانه فرهنگ شهید اندرزگو برگزار می شود.
آموزش بازیگری به کودکان و نوجوانان در خانه فرهنگ شهید اندرزگوبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و شناخت استعدادهای بالقوه، رده سنی کودکان و نوجوانان دوره آموزشی بازیگری با حضور مرضیه آقاسی مربی تئاتر و بازیگری برگزار می شود.
بر اساس این خبر، در طول دوره آموزش بازیگری توانایی های افراد در حوزه های فن بیان و سخنوری، اعتماد به نفس،آداب معاشرت و استقلال فردی،مهارت کار تیمی،خلاقیت، مهارت های مدیریت زمان، عزت نفس، همدلی و تمرکز و صبر تقویت می شود.
این خبر می افزاید:مرضیه آقاسی مربی با تجربه و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین جلسه آموزشی-دوشنبه 29 خرداد ساعت 17- پس از تست استعدادیابی و بازیگری و نمایش، مبانی بازیگری و سبک های بازیگری، درست صحبت کردن، زبان بدن، شناخت و تنظیم صدا، تمرکز، نوع حرکت در طول تابستان به آنها آموزش می دهد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ شهید اندرزگو واقع در میدان بروجردی، خیابان شهید اندرزگو مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33306400 تماس بگیرند.

نظر شما