جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره جدید بحمدالله شهردار تهران به عنوان چهره‌ای آزمون پس‌داده سکان‌دار شهرداری است و از این جهت خیالمان بابت مدیریت فرهنگی تهران راحت است.
با حضور شهردار انقلابی پایتخت خیالمان بابت مدیریت فرهنگی تهران راحت استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، جلسه هیات امنا سازمان فرهنگی شهرداری تهران با حضور وزیر ارشاد، رییس سازمان صدا و سیما، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سایر اعضای هیات امنا در محل این سازمان برگزار شد.
 به نقل از شهر ،در این جلسه محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از مدیریت فرهنگی تهران طی ماه‌های گذشته گفت: جا دارد بابت انتخاب باقری به سمت ریاست سازمان فرهنگی‌وهنری شهرداری تهران از آقای زاکانی تشکر کنم. در مدت مدیریت ایشان بر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران اتفاقات موثری رخ داده‌است.
وی ادامه داد: نخستین زمینه‌های انحراف در فضای فرهنگی کشور پس از جنگ و در مجموعه شهرداری تهران ایجاد شد، سیاست‌گذاری های غلطی که باعث ایجاد برخی مکان‌های جدید مانند فرهنگسراها و قرار گرفتن‌ آنها در برابر نهادهای اصیلی مانند مساجد و حسینیه‌ها شد. در چنین شرایطی تدبیر رهبر انقلاب در تشکیل این هیات امنا با حضور مدیران اصلی فرهنگی کشور باعث شد تا حدی کارهای فرهنگی تهران نیز در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام قرار گیرد.
اسماعیلی افزود: در دوره جدید بحمدالله شهردار تهران به عنوان چهره‌ای آزمون پس داده سکان‌دار شهرداری است و از این جهت خیالمان بابت مدیریت فرهنگی تهران راحت است. حضور مسئولان دستگاه‌های فرهنگی کشور در این هیات امنا برای رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری یک ظرفیت خوب ایجاد می‌کند تا ایشان با هم‌افزایی این دستگاه‌ها کارهای بزرگی در پایتخت انجام دهد.
وی در پایان تاکید کرد: پیش از این نیز شاهد هم‌افزایی خوب سازمان فرهنگی هنری با وزارت ارشاد در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری جشنواره فجر بودیم.
انتهای پیام/

نظر شما