جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
برنامه های ایستگاهی فرهنگسرای منتظر در اولین هفته فصل تابستان از ساعت 10:30 جمعه دوم تیر ماه سالجاری در دانشگاه تهران توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده اجرا می شود.
اجرای ویژه برنامه های فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهرانبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در اولین هفته فصل تابستان، برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در قالب فرهنگسرای منتظر در ضلع شرقی محل برپایی نماز جمعه تهران به اجرا در می آید.
براساس این خبر، مسابقه بازیهای رومیزی شامل اعصاب سنج، دوز بازی، آشنایی با اشکال هندسی، منچ، رومیزی، برج هیجان، ملاحظه تصاویر سه بعدی اماکن دیدنی شهر تهران، مسابقه چیدمان پازل تصویر حضرت امام خمینی(ره) و بازی کریدور از جمله برنامه های فرهنگی فرهنگسرای منتظر است.
این خبر می افزاید: نقاشی صورت کودکان، مسابقه نقاشی ویژه رده سنی خردسالان با موضوع عید قربان و مسابقه مار و پله با موضوع فضائل اخلاقی، ایستگاه "قرآن بخوانید؛ هدیه بگیرید" برنامه هایی هستند که در بخشهای آقایان و خانمها برای کودکان تدارک دیده شده است.
این خبر ادامه می دهد: همچنین برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب به مطالعه نیز علاوه بر نمایشگاه کتاب در گردش که نمازگزاران می توانند کتابی را با خود برده و پس از مطالعه در اختیار دیگران قرار دهند، از نمازگزاران برای عضویت رایگان در کتابخانه ها نیز ثبت نام می شود.
همچنین با همکاری گروههای جهادی علاوه بر برپایی ایستگاه سلامت و تست فشار خون نمازگزاران، خدمات غربالگری و تعیین اکسیژن خون نیز ارائه می شود.
بعلاوه در حوزه فعالیتهای ورزشی نیز علاوه بر فوتبال با استقرار میز پینگ پنگ، نوجوانان و کودکان می توانند در فعالیتهای ورزشی و همچنین مسابقه فوتبال دستی شرکت نمایند.
فرهنگسرای منتظر، مجموعه فعالیتهای فرهنگی هنری، ورزشی و خدماتی و برنامه های مناسبتی است که هر هفته از مهر ماه 1400 به همت مناطق و مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اطراف محل برپایی نماز جمعه تهران اجرا می شود و دبیرخانه فرهنگسرای منتظر نیز در فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره 24 فعالیت می کند.


نظر شما