جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۶۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
وزیر فرهنگ در حکمی محمدمهدی سموعی را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمدمهدی سموعی آمده است:
 
 «جناب آقای محمدمهدی سموعی
 با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی در حوزه‌های فرهنگی و رسانه ‌ای  به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.
 
 امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و بهره‌گیری از تجربه و ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و با امعان نظر به موارد ذیل در انجام اهداف و مأموریت ‌های مرکز  و  وظایف محوله قرین توفیق باشید.
 
مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

محمد مهدی سموعی دانش آموخته  ارتباطات و روابط عمومی است و بیش از ۱۰ سال تجربه  مدیریت و فعالیت  فرهنگی، هنری  و رسانه ای در سابقه کاری خود دارد.

مدیریت در بخش های مختلف  سازمان صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، برنامه سازی در شبکه های مختلف تلویزیون، مدیریت رسانه ای و روابط عمومی در شستا و تاصیکو ، عضویت در شورای ارتباطات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و شورای ارتباطات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و ریاست شورای ارتباطات شرکت سرمایه گذاری صدرتامین از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی وی در عرصه رسانه و روابط عمومی است.

پیش از این مهدی نورعلیشاهی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
 

انتهای پیام/
نظر شما