جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
فرهنگسرای ارسباران و رادیو تهران، ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه شب» را با خوانش و نقد و بررسی کتاب «سالار مگس‌ها» برگزار می‌کنند.

«سالار مگس‌ها» در کتابخانه نیمه شب ارسباران خوانش می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ جلسه خوانش و نقد و بررسی کتاب «سالار مگس‌ها» نوشته ویلیام گلدینگ با مشارکت رادیو تهران و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، دوشنبه ۵ تیرماه در سالن هنر و تجربه ارسباران برگزار می‌شود.

کتاب«سالار مگس‌ها» برنده جایزه نوبل ادبیات است که توسط حمید رفیعی ترجمه شده است؛ سالار مگس‌ها روایت تعدادی دانش‌آموز است که هواپیمایشان در یک جزیره خالی سقوط می‌کند و مجبور می‌شوند خودشان زندگیشان را اداره کنند و ...

علاقهمندان جهت شرکت حضوری در این جلسه همراه باضبط برنامه «کتابخانه‌ نیمه شب»، کتاب «سالار مگس‌ها» را خوانده و روز دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۵ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ واحد فرهنگی تماس بگیرند.

همچنین ضبط رادیویی این جلسه، پنج‌شنبه ساعت۲۲:۳۰در قالب برنامه «کتابخانه نیمه شب» از رادیو تهران موج fmردیف۹۴ جهت بهره‌مندی دوستداران کتاب و کتابخوانی پخش می‌شود.

نظر شما