پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
نمایش شاد و موزیکال «بل و شاهزاده مغرور» به کارگردانی علیرضا دهقان در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

بل و شاهزاده مغرور به فرهنگ‌سرای فردوس می‌آیندبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، نمایش شاد و موزیکال «بل و شاهزاده مغرور» به کارگردانی علیرضا دهقان، مناسب کودکان ۴ سال به بالا از 6 تیر‌ماه همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 18:30 و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

این نمایش داستان شاهزاده ای مغرور و بدخلق است که در قصری زیبا زندگی می‌کند و در شبی طوفانی با جادوگری که به قصر پناه آورده روبه‌رو می‌شود اما شاهزاده او را به قصر راه نمی‌دهد و جادوگر شاهزاده و خدمتکارانش را جادو می‌کند و شاهزاده به موجودی عجیب تبدیل می‌شود و...

این نمایش بر اساس انیمیشن دیو و دلبر، به نویسندگی ماندانا عبقری و با بازی فریبا خلیلی، دیار باغی، لیلا احمدی، محمدرضا لطفی، علی پرویز، ماندانا عبقری به روی صحنه می‌رود. مینا قانع عکاس نمایش است و بل زیبا ، شاهزاده مغرور، پدر بل، جادوگر مهربون،گاستون، خانم قوری،فنجون کوچولو، آقای ساعت و آقای شمعدون شخصیت‌های نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانندبه فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081039 تماس بگیرند.

نظر شما