يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می‌کند
خانه فرهنگ امام علی(ع) در ادامه برنامه‌های آموزشی مادر و کودک ویژه والدین نوآموزان، کارگاه راهکارهای کنترل خشم و کاهش استرس را برگزار می‌کند.

کارگاه کنترل خشم و کاهش استرس برای مادر و کودکبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رئیس خانه فرهنگ امام علی(ع) با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی حاکم بر زندگی شهری، امروزه توجه به عوامل استرس‌زا و تلاش برای رفع آن از زندگی خانوادگی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است، لذا ارایه آموزش‌های لازم به شهروندان برای مقابله با خشم و استرس ضروری است.

علی‌اکبر اسماعیلی جوبنی افزود: بر این اساس خانه فرهنگ امام علی(ع) به عنوان مرکز تخصصی آموزش‌های ویژه مادر و کودک، در استمرار برنامه‌های آموزشی خود کارگاه راهکارهای کنترل خشم و کاهش استرس را با مشارکت اداره سلامت اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 و با حضور روانشناس و مشاور خانواده و کودک برگزار می‌کند.

وی درباره محتوای این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه کارشناس برنامه علاوه بر ارایه توضیحات علمی درباره شایع‌ترین دلایل خشم و استرس، به کاربردی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های مقابله و درمان آن می‌پردازد و هم‌چنین مهارت‌هایی هم‌چون شیوه نفس کشیدن عمیق، آرامش عضله، ورزش کردن و تجسم‌کردن را آموزش می‌دهد.

اسماعیلی افزود: پس از ارائه آموزش‌های لازم و محتوای کارشناسی، در پایان برنامه به پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده خواهد شد .

این برنامه روز چهارشنبه هفتم تیرماه جاری، ساعت 10:30 در خانه فرهنگ امام علی(ع) به نشانی میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی، میدان شهدای شمس آباد، خیابان شهید نامداری برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66785040 تماس بگیرند.

نظر شما