پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
آیین رونمایی از مستند «گام‌های پرواز» و تجلیل از عباس محبی بازیگر تئاتر و تلویزیون، سینما سه شنبه 6 تیر 1402 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.
رونمایی از مستند «گام‌های پرواز» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، آیین رونمایی از مستند «گام های پرواز»  و تجلیل از عباس محبی بازیگر تئاتر و تلویزیون، سینما، نویسنده و کارگردان سه شنبه 6 تیر 1402 ساعت 18 تا 21 با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان عرصه هنر و دوستداران فرهنگ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی در 58 دقیقه به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری عباس محبی می‌پردازد.

توکلی درباره این مستند گفت: فیلم برداری «گام‌های پرواز» با همراهی اساتید آقایان منوچهر آذری، اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی و خانم‌ها فرانک رفیعی و سکینه ارجمندی در تابستان 1401 ساخته و آماده شده است

عباس محبی متولد 17 آبان 1331 در تهران، از سال1350 وارد بازیگری شد عباس محبی بازیگر سینما و تلویزیون و از هنرمندان رادیو است که در برنامه «جنگ هفته» فعالیت می کند. تکنسین هواپیمای نظامی  است که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد تا اینکه از سال 65 با برنامه جُنگ هفته و نقش جانعلی از رادیو مورد توجه قرار گرفت. بعد وارد کارگردانی و بازیگری جلوی دوربین شد. وی  که این روزها بیشتر رادیو و تله تئاتر مشغول بکار است در نوروز 99 با سریال کامیون از شبکه دو بعد از چند سال دوباره در جلوی دوربین قرار گرفت. 

علاقمندان جهت حضور در این مراسم می توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب) خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88366366-8 تماس بگیرند.


نظر شما